reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Róbert Mikla

Róbert Mikla

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudobník, spevák, textár, básnik, moderátor ..... zveromil, ľudomil, recesista,srandičkár ..... momentálne žijúci v meste New York Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Namiesto Na Stráž! som chcel odpovede

Róbert Mikla

Politika Namiesto Na Stráž! som chcel odpovede

V novembri 2013 som napísal blog, v ktorom som žiadal 100 dní pre Mariána Kotlebu, po ktorých môžeme začať hodnotiť jeho prácu. Možnosť vyjadriť sa som dal aj samotnému Mariánovi Kotlebovi.

  • 20. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 921x
  • 15
Snáď ho raz zabijeme!

Róbert Mikla

Snáď ho raz zabijeme!

Kto umlčí agresiu a bezmedznosť bulvárnych médií a nastaví jasné hranice?Uvedomujú si i samotní čitatelia, konzumenti, že nákupom bulvárnych plátkov prikladajú ruku k dielu, tvrdiac JA TO NEČÍTAM, ja to nepozerám.Bol by som rád, keby sa smutná udalosť z Čiech zo včera stala mementom a rozpútala verejnú diskusiu.

  • 30. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 24 498x
  • 58
100 dní pre Mariána Kotlebu

Róbert Mikla

100 dní pre Mariána Kotlebu

Musím sklamať všetkých, ktorí od tohto blogu očakávajú nenávistné odsúdenie „extrémizmu" hneď v úvode. Tak veľmi si ctím slobodu, že nemôžem pristúpiť na túto falošnú hru dvojitého metra, krivých zrkadiel a účelovej, často populistickej deformácie pojmov.

  • 24. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 38 353x
  • 52
Prečo Rytmus môže to, čo nemohol Mikla ?

Róbert Mikla

Prečo Rytmus môže to, čo nemohol Mikla ?

Nechcem obhajovať svoju mladosť, nezmením ju, za mnohé z nej sa kde tu hanbím. V istom ohľade som nebol dobrý vzor pre mladých ľudí. Chcel by som sa raz na Slovensko vrátiť, založiť si rodinu, vychovať deti. Verím, že dovtedy Rytmusova doba, kedy sa primitivizmus toleruje a vulgárnosť opakuje a velebí, bude preč.

  • 8. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 75 968x
  • 155
Kocúr náš kultúrny

Róbert Mikla

Kocúr náš kultúrny

Slovenským svetom otriasa správa. Po 15 rokoch zrušili Slávika. Anketa jedného z najproduktívnejších produkčných domov, sťaby základný pilier novodobej kultúry a zábavného priemyslu od počiatku 90-tych rokov, symbol určenia komerčnej kvality - ceny, padla na hubu. Sprvoti ma, úprimne ľudsky sa priznám, zachvátila akási trpká slovenská škodoradosť nad tým, že čosi o nekvalite a úplnom zhovädení sa, čo si mnohí šepkali a ja s nimi súhlasil, sa naplnilo. No potom som sa hlbšie zamyslel, položiac si otázku, čo sa to pri dnešnej situáciu v spoločnosti udialo konkrétne v tomto prípade? Oblial ma pocit radosti s vidinou svetla na konci tunela.

  • 15. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 917x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu